Ì تاریخ، فلسفه و ماهیت آموزش هنر در دوره ابتدایی
- آموزش هنر در مکاتب تربیتی اسلامی
Ì ابعاد روانشناسی آموزش هنر در دوره ابتدایی
- نظریه های یادگیری و کاربست آن در آموزش هنر دوره ابتدایی
- نقش هنر در پرورش ویژگی های روانشناختی کودکان (تقویت و پرورش حواس، افزایش اعتماد به نفس، خلاقیت و پرورش حس زیبائی شناختی)
Ì طراحی آموزشی در زمینه هنر در آموزش دوره ابتدایی
- آموزش نقاشی، کاردستی، موسیقی، ادبیات و شعر، هنرهای نمایشی، آواها و نغمه های بومی و محلی، قصه و قصه گویی
- راهبردهای تدریس خلاق، مشارکتی، تلفیقی و مهارت محور در آموزش هنر دوره ابتدایی
- الگوهای تدوین برنامه درسی هنر در آموزش ابتدایی(کلاس های چندپایه، طراحی واحد یادگیری، کارورزی و کارآموزی، ارزشیابی هنر در آموزش دوره ابتدایی)
- آموزش هنر با استفاده از سایر محیط های یادگیری (گردشگری، موزه،کارگاه های صنایع دستی، محله، اجتماع)
- آموزش اصولی هنر: موانع، کج فهمی ها، چالش ها و چشمانداز آینده
- پژوهشهای یادگیری محور (اقدام پژوهی، درسپژوهی و روایتپژوهی) در آموزش هنر دوره ابتدایی
Ì ابعاد اجتماعی آموزش هنر در دوره ابتدایی
- آموزش هنر و ارتقاء سواد فرهنگی: تقویت روحیه تعاون و فعالیت گروهی، حفظ محیط زیست، قانون گرایی، تقویت فرهنگ محلی و بومی و...
- آموزش هنر و توسعه پایدار
Ì نقش فناوریهای نوین در آموزش هنر دوره ابتدایی
- کاربرد فناوری های نوین در آموزش هنر
- آموزش هنر به روش الکترونیکی: فرصت ها، چالش ها و راهبردها (با تاکید بر تجارب زیسته در دوران همه گیری کرونا)
Ì تجارب و مطالعات بین المللی در آموزش هنر دوره ابتدایی
- مطالعات تطبیقی در آموزش هنر دوره ابتدایی
- تربیت معلم هنر : الگوهای بومی و تجارب و مطالعات بین المللی